Friday, June 19, 2009

Criza economică pe înţelesul nimănui

Contrar aparenţelor, ţara are şi ministru de Finanţe. Care renunţă seara la costumul său de pijamale cu niste ursuleţi care se joacă cu bugetul statului şi cu PIB-ul, şi vine la televiziuni ca să explice cum merge treaba în ţărişoară.

Aveţi puţintică răbdare şi luaţi de aici firul epic al discursului unui om care zice din 30 în 30 de secunde că vrea sa lămurească populaţia.

„Am venit aici să lamuresc populaţia. Creşterea economică este de -6,7%, şi cu asta închei, pe trimestrul I, semestrul I, delta BGC buget general consolidat, -2,73% din PIB, trezoreria statului, 5luni=2,2% din PIB, investiţii trimestrializate din două considerente (incertitudinea veniturilor), şi cu asta închei, măsuri anticriză: stimulat investiţia publică, evoluţia poate fi în V, evoluţie în L, în U, domnule Gâdea, creditare relaxată, băncile au lichiditate, 37,9 milioane sau miliarde, cine mă-sa mai ştie, vrem o stabilitate a cursului, când o să ne împrumutăm din nou, şi cu asta închei, să calibrăm cheltuielile, o să ieşim pe pieţele internaţionale, costul va fi favorabil, vom elibera banii în economie, vreau să lămuresc telespectatorii, salariile şi pensiile sunt la 18,5, diferenţa sunt altele, mă duc în piaţă, rambursez o datorie veche, eu vreau să lamuresc telespectatorii, deficitul, România este stat suveran, vedeţi?, o analiză trebuie să fie completă, şi cu asta închei, doar 57% sunt pe termen mediu şi lung, adică datoriile, şi ne va permite nouă să ne miscam mult mai uşor.”

Cât au înţeles oare cetăţenii care aterizau din greseala in mijlocul discursului ministerial, urcând pe telecomandă dinspre OTV către canalele erotice, cu o bere într-o mână, seminţele în alta, respectiv cu foaia de şomaj în cealaltă mână?

5 Comments:

Roxana Iordache said...

Păcat numa' că voi la blogspot n-aveţi emoticoane, că-l băgam pe-ăla şocat! Deşi ar trebui inventat unul de compasiune. Bietul Pogea! Cred că Gâdea a vrut să testeze ce trebuie să facă pentru a-i scădea rău temperatura în termometrul ratingului. :)

zamolxis said...

ma bucur sa aflu ce se mai intampla la tv ro

zamolxis said...

exista vreo 5 modalitati de a avea smilies. eu vreau sa lamuresc bloggerii. in masura in care crezi ca merita efortul. si cu asta inchei.

grupul de interese said...

@roxana iordache: cam dubioasa ideea sa-l cheme singur pe Pogea, care are un dar sa adoarme audienta, ceva de speriat. ar trebui impozitata aceasta capacitate extraordinara a lui a vorbi 2 ore fara sa zica nimic clar, desi privirea l-a tradat cateodata, se gandea sincer: "sunt un papagal", "habar n-am ce zic aici"

@zamolxis: let the smilies lesson begin!

Indelible Bonobo said...

am vazut cel putin 5 scripturi, dar nu mai tin minte unde. eu n-am pus pe-al meu, fiindca m-am saturat sa-l tot bibilesc. incearca un google pentru "emoticons blogger blogspot" si-apoi zi-i si cu smilies, daca nu gasesti. in general, poti face cu blogspot cam tot ce se poate cu wordpress - de fapt, poti mai mult.

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online