Monday, November 24, 2008

Lupaceanu Adelina pentru noi este Ceauşescu 2!

In caz că aveţi pe canapeaua din sufragerie oaspeţi de pe alte planete şi sisteme lactee, care nu înţeleg cine sunt zeii ăştia doi care apar peste tot prin Timişoara, aveţi aici un scurt îndreptar:

Lupăceanu Adelina nu candidează la nici un post politic, desi numele ei apare pe toate gardurile. În cazul în care fiinţa asta există, s-ar putea să fie un fel de sexy profesoara de franceză misterioasă despre care încă nu a apărut pictorialul, avi-ul sau mpeg-ul care să dezvăluie dacă impresiile referitoare la performanţele sale sexuale (vopsite pe toate zidurile din Timişoara, impresiile, nu performanţele) au ceva sâmbure de adevăr sau sunt doar pură fabulaţie, aveti grijă cu cititul, să nu avem discuţii cu CNA-ul.

Robu Nicu este exact Robu de la Robu&team, sau chiar Robu-candidatul cu cele mai multe afişe electorale, în care apare Robu, fără team, dar cu Robu, câteodată şi cu un grăsan care să mai umple spaţiul liber din poză, dar atenţia cade tot pe Robu. Cu greu găsiţi prin Timişoara un zid curat şi onest care să nu aibă vreun afiş cu Robu care să te cheme să-l votezi pe Robu, rob al lui Robu. Şi nici măcar nu am primit bani să scriem atâtea despre ăsta, cum îl cheamă, că am uitat.

Apel către voi, băi alegătorilor: grijă mare cu ştampilele alea, AMR 6 zile, ne vdm, mai vb, pa şi pusy!

4 Comments:

Adeline said...

Faza cu Lupaceanu Adelina am observat-o si eu. Initial credeam ca e un fenomen limitat la zonele populate de studenti si am presupus ca este vorba de vreo studenta foarte populara. Ulterior am vazut mesaje incitative si pe blocuri din zonele Lipovei, Aradului.

Anonymous said...

E o timisoreanca foarte populara se pare...

BBC-girl said...

eu o cunosc pe adelina...e o fata deosebita...desteapta...fff frumoasa doar k a avut ghinionul sa se incurce k cine nu trebe...iar knd a pus punct, respectivul s-a ofticat cam rau...asta e...acum e bine...in siguranta...asta e tot...chiar o poop si ii tansmit multa sanatate si fericire! bbc-girl;)

Anonymous said...

One again, your article is very nice

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online