Thursday, October 23, 2008

Fa-te frate cu Frère Jacques pana se termina meciul

Vive la France si echipele de fotbal care traiesc in dansa. Si care au venit saptamana asta sa ne arate cum sta treaba cu fotbalul. Ne-au aratat scheme, smecherii si ne-au lasat cadou, pentru cinstirea relatiei franco-romane, vreo 8 goluri. Ghita Pristanda, la tabla:

5 au venit la pachet direct pe tarlaua lui Gigi, unde ses petits et incompetents mouttons bleus-rouges se sont fait de cafe au lait. Rrrr-itii (sper ca se intelege) de la Leul Olimpic au dat buzna in stana si au pus cu botul pe lana intreaga ceata stelista, antrenorul a plecat cu

2 am primit la scoala de fete, care este nationala de fotbal. Au bord de la mer, les petits poulets jaunes (vedeti cu pronuntarea aia, sa nu suspende blogul) au vrajit o frantuzoaica timp de 20 minute, au amagit-o ca o pot domina, ca o pot convinge sa se supuna trup si suflet, si pana la urma au plecat acasa tot singuri, cu buza umflata si cu un gol de la 3700 de metri, pe care Pisicuta (little pussy cat, sa fim si putin anglosaxoni) il va tine minte timp de 9 vieti.

1 am primit si aseara, pe malul culturilor de vita de vie din Bordeaux, unde saturati pana peste cap de incompetenta francezilor, ne-am bagat-o singuri (fotbalul e sport destul de vulgar se pare) in poarta. Noi, adica echipa de portughezi ardeleni de la caile ferate clujene. Gata si cu mitul mentalitatii profesioniste neviolate (da, deci vulgar rau de tot) de mentalitatea romaneasca. Or fi ei portughezi, brazielieni, congolezi sau insulelecapuluiverdezi, dar tot intra pe teren cu gandul la mamaliguta calda, la caldurica din careul propriu si la fufele cu care sa-si insele amantele in cantonamentele din cluburi.

Sa bem sampanie!

5 Comments:

Anonymous said...

am vazut ca nu-i ierti deloc. as fi putut sa zic ceva, macar pentru ca e prima oara cand scrii despre fotbal si inteleg si eu. chiar cred ca nu mi-a scapat nici o ironie, nici o lovitura sub centura, nimic. si nu a trecut neobservata nici numaratoarea lui pristanda.
da deci, cam trasi de par insulelecapuluiverdezii aia.

Anonymous said...

mishule, constructia "insulelecarpuluiverdezii" imi apartine, e marca proprie, am si R la ea, in sertar.

Deci a ajuns fotbalul sa fie pe intelesul cititorului, eu zic sa tot inainte atunci!

Pese: vezi ca mai e un text cu un candidat la care nu ai comentat inca, se contabilizeaza tot.

Anonymous said...

ca am inteles ce-ai scris despre fotbal si eu cred ca e un progres pentru amandoi.

Anonymous said...

dar mai mult pentru tine, sa nu ne ascundem dupa tastatura.

Anonymous said...

da. uite asa imi fac educatia in fotbal.

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online