Monday, March 10, 2008

Grupul de interese se intoarce

Mama, mama ce praf era pe blogul asta. Dupa doua canistre de Pronto si 3 cutii de lecitina, ne-am amintit userul si parola si am reusit sa reintram pe blog, sa-l curatam, sa dam putin cu aspiratorul, ca deh, poate avem oaspeti si nu putem sa-i primim asa. Banuim ca ne-ati gasit pe undeva pe site la Olimpiadele Comunicarii. Am participat anul trecut, anul trecut asta(pentru cine nu-si mai aminteste) a fost demult de tot, pe vremea cand plopul facea mere si rachita micsunele. Anul asta (pentru cine nu-si mai aminteste, e acum) am inteles ca se da de toti peretii cu imaginea politiei romane, poate-poate se revitalizeaza cumva. Sa vedem ce va fi. Lasam aici o foaie de prezenta, sa va treceti frumos pe ea. Sa ii anuntati si pe cei care erau sa stearga buretele sau inca mai fumau in baie ca nu e nicio problema, se pot trece linistiti. La final, sa treceti toti pe la casierie, Grupul de interese are grija de voi.

3 Comments:

Carina said...

Anul asta suntem concurenti :D Dar ma bucur ca participati.

Anonymous said...

Pot sa semnez pe foaie si pentru mai multe persoane? Vreau sa fiu si eu la moda. :)) Doar la Palatul Parlamentului sunt olimpaidele si acolo asa se face. :P

Anonymous said...

nu e nimic sigur cu participarea, anuntul oficial se lasa asteptat pana pe 30 martie, seara, asa, dupa 7.

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online