Tuesday, April 24, 2007

Tânăr, am pierdut timpul. Il declar nul.

Insetat de senzaţii tari şi adrenalină, dau luni 23 prier, la serialul Tânăr şi neliniştit. Da, mai e, si e la episodul 2289. Gluma s-a îngroşat din cauza fazelor în care personajele stau şi vorbesc singure fara nici un rost. 40 de minute de :„Ha, ha! Crede că mă păcăleşte pe mine?”, „Oare ce urmăreşte...?”, „Vor vedea ei!”, „Aşa...mă duc la tribunal...o pun eu la punct!” Am stat până la final, să văd măcar un personaj care într-un moment de inspiraţie genială să se întrebe, cu o licărire discretă în ochi: „Cine naiba scrie scenariul?”, „ Ce dracu’ caut eu în serialul ăsta?” sau măcar „De ce vorbesc singur?”. N-a fost să fie.

1 Comment:

Anonymous said...

victor newman, spune tu, cine este lideru'!

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online